Min födelsedag

Heeej vänner!

Har haft en underbar födelsedag idag :) Fina Anna&Sören, Kalle&Nettan & Affe kom förbi på middag och kanelbullar. Anna hade bakat en supergod kladdkaka med hallon och (som hon själv sa) svettig grädde & hela sju ljus för mig, hurra :D Vi började käka middag, potatismos med korv och bacon. Enkelt men GOTT, längesedan jag åt det så idag ville jag ha det. Efter middagen blev det det kaffe & kanelbulledags & tårtan såklart, så mumsigt. NU är jag PROPPmätt, usch.. Fick även finfina presenter av mina favoriter, en ansiktsbehandling av Nettan&Kalle och presentkort till klippning av Anna&Sören, TAAACK ♥♥

Nu ska jag snart lägga mig, ska bara diska undan först. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar sen ska jag till gymmet en runda om det regnar annars promenerar/joggar jag ute. Jag kör motion imorgon i alla fall, måste få bort kanelbullarna ju haha. Sedan ska jag en runda till svärisarna och hälsa på & bjuda på lite kanelbullar eftersom de inte kunde komma förbi idag. Sov gott kära vänner, för det ska jag göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0