Mysdag hos svärisarna

Hej vänner!

Idag vaknade jag seeeent, typ kvart över elva. Så länge har jag inte sovit på ASlänge men det var skönt. Jag gick upp och städade lägenheten lite snabbt medan chrille höll sig på toaletten haha. När han kom ut sa han: Jag gömde mig på toan för att slippa städa. Jävla busunge, men det var bara en snabbstädning så det var lugnt. Sedan åkte vi till svärisarna för lite mys&middag, mycket gott precis som vanligt & nu har vi precis kommit hem.  Ska nog se en film snart, får se vad det blir för någon.

Angående rånet jag, mina syskon och pappa såg så var det en kille som gick in på seven eleven, hoppade över disken, tog pengarna och stack. Jag stod utanför och bara tittade, visste inte vad jag skulle göra. Men antar att jag inte kunde göra något. Mina småsyskon var där och vi alla var nog lite chockade, inte minst tjejen i kassan, stackars tjej. Killen kom undan då han hade sin bil stående på motorvägen som han sprang mot efter han tagit pengarna. Från att killen gick in i butiken och tills polisen kom gick det typ 4 minuter, allt gick så snabbt. Sedan var det dags för mig att ta tåget så jag gick ner, pappa & syskonen fick lov att gå då det fanns en massa andra vittnen.

Imorgon ska jag träna styrketräning och spinning med Nettan på morgonen, sedan ska jag hem och duscha för att sedan åka ner till Trelleborg och hälsa på mamma lite. Mitt busskort går ut imorgon så tänkte passa på att åka ner där innan vi åker till New York. Det är bara lite mer än en vecka kvar, kan inte fatta att vi ska dit! Men det ska bli sjuuukt roligt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0