Nästa: NEW YORK!!!

Okej, jag packar men får ändå inte ner något i väskan! Börjar trycka ner en massa och det blir för mycket, vafan! Haha, detta gick inte så bra som jag tänkt mig men nu tror jag att jag packat ner ganska rimligt med kläder. Sen ska bara shampoo och grejer ner men det tar jag efter att jag duschat. Jag tänkte göra det nu & sedan ska jag lägga mig, kanske sova, eller bara vila. Får se vad det blir.

Idag var jag på ansiktsbehandlingen och det var underbart, så skönt & avkopplande. Synd att det är så dyrt bara, annars hade jag lätt kunnat gå en gång i månaden (om det nu behövs så ofta) haha. Sedan åkte jag hem till Anna som hjälpte mig sy in en klänning jag beställt som var för bred. Sedan färgade jag hennes hår & sen lagade vi mat. Hemmalagade piroger med köttfärsfylling i en & kycklingfyllning i en annan, MYCKET GOTT! Nu är jag hemma och ska som sagt duscha. Vi hörs när vi kommit hem, ha en underbar vecka för det SKA FAN VI HA! PUSS&KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0