Nu har jag semester! :)

Hej igen!

Nu är jag hemma, äntligen. Vilken dag alltså! Idag var min sista jobbdag för denna sommaren vilket var ASskönt. Men som dom flesta kanske vet så går tiden sjuuuukt sakta när ma längtar till något och jag har verkligen längtat tills jobbdagen skulle ta slut, usch. Det gick bra trots allt. Jag fick dock en värre hickattack som varade i en och en halv timme! FYFAN! Jag har nog aldrig haft så ont i kroppen, det gjorde ont i varenda liten del av mig varje gång jag fick hicka.. Sen slutade det som tur var men var bara borta en timme sen fick jag det igen, då varade det typ en halvtimme. Nu känner jag mig ganska sjuk i kroppen, helt slut..

Efter jobb åkte jag direkt till Netto för att köpa lite vitlöksdressing som pappa vill att jag tar med mig imorgon. Rolig han är, jag frågar om jag ska köpa med mig någon och förväntade att han skulle be mig köpa godis som han alltid gör men istället skriver han: vitlöksdressing. HAHA jaja, så det har jag handlat nu, hoppas bara att den smakar gott. Efter ett snabbt besök på Netto tog jag bussen hem och har änligen tagit på mig torra strumpor, mjukis och en stor tjocktröja. Börjar få tillbaka värmen lite nu, var så frusen innan. Satan vad kallt det är ute, helt sjukt ju. 14 grader, det kallar jag inte för sommar. Inte ens en kall sommardag ska vara nere på 14 grader. Jag är nog inte född för att bo i detta landet med min frusna kropp.

Har precis fått i mig lite tacokött, sallad och lite tzatsiki på det. Nu luktar hela jag vitlök, eller nej jag stinker! Aja, nog om allt babbel. Ska bädda ner mig i soffan och titta på en film :) På tal om film så tittade jag på Bad teacher igår och jag tyckte den var duktigt tråkig, usch.


Kommentarer
Miss Sunshine

Sv: Allt bra med mig :)



Härligt med semester :D

2011-08-12 @ 10:14:16
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0