Söndag

Godmorgon!

Vilket jävla väder det var inatt.. jag vaknade av att det lät som att vi var i krig, shit. Det åksade och regnade som fan, det bara small ner hela tiden, läskigt. Chrille & Jan cyklade klockan sju imorse och då regnade det inte, dock gör de det nu så dom är nog lagom blöta, stackarna. Jag ska åka hem kvart över tio så är jag inte hemma försent, det ska bli skönt. Tråkigt bara att helgen har gått så snabbt, nu är det snart måndag igen..

Ikväll äter vi hemma hos svärisarna, det ska bli mys att bara vara där och ta det lugnt :).
Nu ska jag packa alla våra saker så att jag inte glömmer något, det lyckas jag alltid att göra.. Vi hörs senare.



Kommentarer
Tua

sv: okej, mys :) jo den har varit helt okej, inte gjort jättemycket, umgåtts med bästa vännen igår och sedan haft hemmakväll. :)

2011-08-07 @ 13:55:55
URL: http://mapleleaf.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0