Sunset Beach

Vilket tråkigt väder att vakna till.. Imorse skulle jag & Nettan ha varit nere på badhuset och simmat men jag har sån mensvärk att jag fick strunta i det. Jag hoppas det går över till sen så jag kan gå till gymmet och styrketräna med Älskling. Annars händer det inte mycket idag, Chrille jobbar och jag är hemma och degar, börjar bli trött på det nu. Är så sjukt uttråkad att det inte är sant. Ska nog scrappa eller rita sen, då går timmarna snabbt i alla fall :)

& igår pratade jag med min fina Mirela som sa att hon börjat titta på Sunset Beach igen och jag ÄLSKADE den serien när den gick på tv. Jag stannade hemma från skolan för att inte missa ett avsnitt. Så det har jag laddat ner :) Eller några avsnitt håller på att laddas ner så när de är klara ska jag titta på det.


Kommentarer
Mirri

hihi fina kaaj :) Jag har en annan sida om du inte hittar avsnitten senare.. Nu laddar jah inte ner mer utan kollar där bara :)

2011-08-23 @ 01:29:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0