Till Trelleborg i helgen

Godmorgon!

Om 9 minuter går bussen och ändå sitter jag här. Jag ska ner till stan och köpa nötter till mamma som jag lovade. Sen tar jag tåget 12 över 10. Framme i trelleborg vid tolvtiden. Det blir lagom. Får se vad vi hittar på med fram tills Jan&Chrille kommer ikväll någon gång. Jag skulle baka bröd till Jan i alla fall, det har jag lovat.. Gud vad jag lovar saker haha. Konstigt väder det är idag, det ser kallt ut men det är sjukt kvavt och ganska varmt, jag blev varm av att gå ner och handla.. Nej, måste gå ner till bussen nu snart. Vi hörs senare!


Kommentarer
Anonym

Helt sjukt :o läs mitt senaste inlägg om huden, saker man inte visste var dåliga för som man trodde skulle göra den bättre!

Kommer vara väldigt uppdaterad skriva o tipsa om produkter, hur de fungerar vad man ska och inte ska göra!

De komer även komma upp ett inlägg senare idag hur man smidigt och snyggt förvarar sina sminkborstar

2011-08-11 @ 15:32:03
URL: http://madebyerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0