Fältdag och uppsatsskrivande

Dagen på Annas praktik gick superbra. Dagen började med att klassen skulle gå lucia, dom var så duktiga och sjöng högt. Två omgångar fick dom sedan var det engelska och dagen avslutades med engelskaglosor och sedan lite matte. Som jag saknar att vara i skolan, trots att jag bara varit i en etta innan. När dagne var slut åkte jag och Anna hemåt, men gick inom Oj för att handla hem lite mat först. Tungt som satan var det, släpade hem påsarna och satte oss med uppsatsen direkt. Vi har kommit en bra bit på vägen och jag tror att det kommer blir jättebra. Har inte så mycket kvar och imorgon fortsätter vi efter jag varit hos frisören. Hur jag klipper mig får jag se imorgon, har inte riktigt bestämt mig än. Nu ska jag dricka upp min julmust sen ska jag duscha tänkte jag. P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0