Helgen i Halmstad

Har haft en mysig helg! I fredags var jag hemma hos Anna och tittade på idolfinalen. Så glad att Amanda vann, hon var lätt bäst! Så grym, längtar tills hon gjort några låtar, tror att det kommer bli mycket bra. Efter idol tittade vi vidare på despan, nu har vi sett hela säsong 1. Igår gick jag upp tidigt för att städa och göra i ordning för visning på söndagen då vi inte skulle vara hemma. Vid nio åkte vi till svärisarna och käkade frukost med Nettan&Kalle och Anna&Sören. En timme senare kom även Martin & Maria. Vi käkade en massa gott och spelade paketleken som var lika roligt som alltid. Innan iv körde upp mot Halmstad stannade vi på väla ett tag, fullproppat med människor så vi tittade inte så mycket. Åkte upp till Halmstad och lämnade sakerna på hotellrummen sen satte vi oss nere vid en öppen (gas) spis haha, eller eld eller vad man nu vill kalla det. Satt där och snackade en massa och bara var. Vid sju gick vi till restaurangen för att käka buffé, gott. Efter det satte vi oss vid den där elden igen sedan upp på svärisarnas hotellrum där vi skulle göra nåogn lek. Vi tävlade i par, man skulle svara var för sig och gissa vad partnern svarade. Typ: vilket är hans/hennes 4 sista i personnummret? Sedan fick man poäng om man skrivit samma sak som partner osv. Jag och Chrille kom sist, hahah.. Martin och Maria vann dom busarna. Efter en massa choklad (för min del), skratt och snack gick vi ner till elden igen, så mysigt att bara sitta där allihopa. Satt och kände på Marias mage och bebisen sparkade några gånger, så häftigt! Ska bli roligt när den lilla Mikkel tittar ut :)
Idag har jag varit lagom seg hela dagen. Efter en stor hotellfrukost och lite mys på hotellet åkte vi hem till Helsingborg igen. Stannade hos svärisarna ett tag eftersom det var visning hemma hos oss. Åkte väl hem vid halv två-tiden tror jag. Visningen gick bra, tror jag. En ung kille som skulle flytta hemifrån tittade på den idag, får se om han lägger ett bud annars så väntar vi vidare. Har varit hemma hela dagen och bara varit. Jag var sjukt sugen på att titta på despan med Anna idag men jag orkade inte gå någonstans. Imorgon ska vi plugga satan i det, sedan en sväng till gymmet och sen (om jag har tur) så vill Anna titta på despan med mig imorgon..
Nu orkar jag fan inte skriva mer, krampeR! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0