Helsingør

Hej på er!
Idag hade jag den sista "lektionen" för detta året.. eller lektion var det inte men vi hade mentorsmöte i två timmar. Först babblade vi lite allihopa sedan satte vi oss en och en med mentorn och pratade. Hon sa att allt såg bra ut och att jag lämnat in allt jag skulle, och sedan fick jag veta att jag får VG på praktiken. SÅ SKÖNT! Jag är så glad att jag fick VG på praktiken.. speciellt eftersom jag tyckt att det varit svårt att göra saker med de små barnen men allt jag gjort verkar ha varit bra trots det, vilket känns bra.

Efter mötet åkte jag och mötte hjärtat på knutpunkten för att åka över till Helsingör och köpa fläskstek till julafton. Vi fick med oss två feta köttklumpar hem. Väntade även in Nettan som slutade halv sex så åkte vi hem tillsammans. Kalle hämtade oss på knutan och körde hem mig och Nettan till oss så satte vi igång med maten, Kalle och Chrille åkte och hämtade något hos svärisarna sedan kom de också och åt mat med oss, mys!

Jag har förresten glömt att berätta att jag och hjärtat ska åka till köpenhamn i mellandagarna och bo på hotell, det ska bli så mysigt! Bara han och jag, i köpenhamn från onsdag till fredag. Gå runt på ströget, in på tivoli, äta på någon god restaurang och bara vara. Jag längtar! Vi valde ett hotell som ligger vid rådhustorget så vi kommer bo precis bredvid ströget.. MYS! Det var vår julklapp till oss själva ♥♥



Kommentarer
Patricia

Assså ni två är så mysiga, jag saknar när jag och Daniel hade det så <3 Undrar om man någonsin kommer få ha det så igen!

2011-12-20 @ 22:03:52
URL: http://metrician.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0