Today

Hej vänner!
Jag har pluggat hela dagen lång känns det som. Anna kom till mig vid nio imorse och vi satt och skrev på uppsatsen. Klockan tolv åkte vi till skolan och var där till halv tre, åkte tillbaka hem till mig för att fortsätta skriva. Vid sju tiden bestämde vi oss för att lägga allt åt sidan för att laga lite mat, couscous och chickenbits blev det idag. Sedan tittade vi på desperate housewives (: Älskar det.
Nu sitter hjärtat här och tittar på tv och jag kollar runt på bloggar.. Har lovat att massera hjärtat sen så det ska jag göra. Imorgon har jag sovmorgon sedan ska jag till Annas praktik för att intervjua två förskollärare imorgon :) Spännande och det kommer bli bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0