Två dagar kvar

Hej vänner!
Nu ska jag snart iväg till pratiken, redan torsdag, veckan har gått snabbt men jag klagar inte. Jag vill ha helg nu. Men två dagar till ska jag nog klara :) Idag vet jag inte vad som händer på praktiken, någon julkalender ska dom nog ha, får se vad det är för något. Sedan lovade jag en flicka att vi skulle göra armband, får se om hon minns det idag! Det vet man aldrig..
I eftermiddag ska jag träffa älskling nere i stan så ska vi åka ut till väla för att handla lite julklappar, ska bli mys. Hoppas att vi hittar något, vet inte alls vad vi ska köpa så v får kolla runt och se om något passar.
Anna, jag har sån träningsvärk i rumpan! Har du också det? haha, Energy-passet äger ju.
Ska klä på mig sen ska jag gå till bussen. PUSS&K
Glömde nästan, i helgen kommer mamma och syster hit, ska bli mys! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0