krassel

Jag har så jävla ont i min tan/mun/hals, PISSFITTA är vad det är. Tänkte att ni kanske ville veta det. Jag kan knappt äta men måste så varenda tugga är som en jävla kvin som skär in i flabben, MÖG! Jag ska ner till apoteket och köpa någon mu skölj som kunde hjälpa till för att skölja runt tanden och kanske något som bedövar lite. Får se vad dom kan ge mig!

Annars så går det sjukt bra på praktiken, jag trivs och vill verkligen inte att det ska vara sista dagen imorgon. Meen som tur är som kommer vi tillbaka i två veckor senare i april om jag inte har helt fel, det ska bli skoj. Imorgon ska jag baka negerbullar med barnen och efter lunch blir det någon film och fika :) Så mysigt.

Nu ska jag ta en treo och vila, jag vill må BRA! Nu när det snart är helg också, kul att ligga dålig då liksom. Och tränignen har verkligen inte blivit av, i måndags var jag där men jag mår för dåligt för att sticka dit, inte bra att träna när man är halvkrasslig så jag får väl ta det som det kommer. Till helgen vill jag i alla fall träna, så hoppas att jag mår bra då. Nej nu blev det ett helt jävla inlägg med att jag har ont, är krasslig och vill må bra så nu avrundar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0