Söndag

Hej!

I helgen har vi varit nere i Trelleborg hos familjen. Det har varit en jättemysig helg och jag längtar redan tills vi ses igen. Nu sitter jag här hemma, älskling stack iväg till gymmet. Jag kände inte alls för det idag, känner inte för något alls, så jag stannade hemma.. Vill träna men inte lönt när jag är så omotiverad, då kommer jag bara stå och tjata på chrille att jag vill gå hem, synd om honom ju.

När Chrille är klar på gymmet så ska vi till hans föräldrar och käka middag, mysigt. Jag är sugen på något men vet inte vad, har nog inget hemma i alla fall.

Jag hade ju tänkt ta en fältdag i veckan men kom på att skolan har sportlov, så blev det med det. Jag får passa på att jobba lite så jag får in lite extra pengar. Så denna veckan ska jag jobba tre dagar och gå i skolan två. Nästa vecka får jag pressa in en fältdag, hade nog en dag ledig från skolan.. Nej, nu ska jag vila tills chrille ringer och säger att jag ska gå ner mot bussen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0