Vi ser det snöar, vi ser det snöar...

Hej små smulor :)

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Började klockan åtta med en föreläsning och sedan var det dags för arbetslagsmöte, vi satt dock mest och pratade om allt annat. Kvart över ett hade vi basgruppsmöte och klockan tre slutade vi, tur det, jag hade inte klarat en minut till, sjuuuukt trött. Jag blev nog så trött av att sitta i biblioteket i flera timmar och bara sitta, min hjärna fungerade inte på BG-mötet..

Idag hade jag tänkt laga köttbullar med potatismos och självklart massor med lingon till det, I LOVE! Älskling vet inte vad han vill äta så det får vi se sen, jag börjar nog med min mat snart, jag är ganska hungrig. & sedan ska jag titta på två DH-avsnitt som jag missat, har inte ens tänkt på att det kommit ut fler, jag tackar Anna som påminde mig :)

Imorgon är vi lediga från skolan och jag ska istället jobba nere hos Jan, syrran kommer också vara där så det blir ju nästan lite familjejobb imorgon, bara mamma som fattas. Nej men det ska nog gå bra, jag jobbar från åtta till halv fyra hade jag tänkt sen direkt till gymmet och sedan hem och decka! Imorgon blir en lååång dag. Nu tänkte jag börja laga mat så vi hörs en annan dag. Puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0