Bottoms up

Godmorgon solstrålar!

Jag tog en rejäl sovmorgon idag vilket var mer än skönt.. Tanken var att så fort jag vaknat skulle jag städa så att jag inte sätter mig här vid datorn och fastnar, vilket jag ofta gör. Jag har i och för sig dammsugat och dammat av redan men nu har jag fastnat här, skulle ju tvätta golvet också, typiskt mig.

Idag är det äntligen helg efter en hård vecka med plugg (haha not).. Nej men det ska bli skönt med helg så att Älskling också är hemma.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta med idag, det enda jag vet är att jag ska baka & så ska jag äte chickenbits till middag :) MUUMS! Haha det är Annas andra sak som hon fått mig att bli beroende av; Chickenbits och Pepsi Max, det är allt man behöver ;)

Senare var det meningen att jag skulle testa på ett Crosstraining-pass men min mage säger ifrån, har blivit ganska myckt mage den senaste tiden och jag hade inte klarat ett pass idag, tror jag. Så jag sticker till gymmet och går lite på bandet och kör styrketräning istället.


Trey Songs feat. Nicki Minaj - Bottoms up



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0