En macka för mycket

Vet ni, Chrille sov och jag försökte väcka honom en gång, då satte han sig upp och sov så jag sa åt honom att ta kudden igen.. det såg ju ganska obekvämt ut, så han somnade igen. Vaknade vid halv tio och frågade vad klockan var, haha lagom chockad var han, sovit hela kvällen. Men det gör inget, filmen kan vi se en annan dag, och ibland behöver man en sån där dag då man kommer hem från jobb och bara slocknar, det är skönt! Jag har suttit och läst bloggar som vanligt, kollat rundor på nätet och tittat lite tv. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon väntar en dag med plugg tillsammans med Anna :) Godnatt Damer.

Ps: Jag har syndat, käkade en macka nu ikväll. Vitt bröd sent på kvällen, inte så bra.. men jag förtjänade efter det sjuka Combatpasset idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0