Godmorgon

Har alla sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade.. det tog dock sin lilla tid. Idag är det äntligen fredag tänkte jag skriva men de senaste veckorna har ju varit som fredagar allihopa eftersom jag har jullov :) På måndag börjar allvaret igen, ska bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen, jag blir så lat när jag är ledig för länge, men jag är nog inte ensam om det?

Jag vet inte alls vad vi ska göra idag, tänkte käka god mat och sedan gå på bio ikväll, får se hur det blir. Finns nog inte många platser kvar heller. Träna ska jag i alla fall hinna med, tänkte gå/jogga lite på bandet sen köra lite blandad styrketräning. Ska på BodyPump pass imorgon så jag får inte trötta ut alla muskler än, då kommer jag inte ens klara tio minuter där inne! Nu ska jag fråga Chrille vad han vill göra idag förutom att träna..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0