Hej träningsverk

Nu är jag hemma från gymmet, vi körde på hela box-passet och dessutom lite mage efteråt. Idag var passet inte lika jobbigt som jag brukar tycka att det är, det var ändå femton minuter längre.. Konstigt, för jag tyckte att jag tog i som jag brukar. Jag har träningsverk i alla fall och det är superskönt :)

Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag försöka fixa mitt hår lite.. Jag har fiunderat lite på att klippa det kortare men jag vet inte om jag vågar. Så idag ska jag se om jag kan få till en snygg frilla med det långa, det går men jag orkar aldrig och därför har det alltid i en knopp och det är så tråkigt, förändring tack.. Ska nog platta och fluffa till det :) Hörs sen.


Kommentarer
bitterfittan

det är så jävla svårt att välja det där



jag är också sugen på att klippa kort, men vågar nog inte hehe

2011-01-15 @ 15:10:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
ELina

Haha ja! Tack så mycket detsamma :D

2011-01-15 @ 16:35:56
URL: http://elinaryttbergs.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0