Helgen

Hej mina vänner!

Nu har det varit lite dålig uppdatering i helgen men så är det. I fredags stack vi ut ett litet gäng och spelade bowling, jag blev sist precis som vanligt, som jag suger på bowling haha.. Igår blev det utgång för vår del, började med förfest hemma hos oss som avslutades nere på Harrys, ganska dött till en början men när musiken drog igång så blev det mer livat :) Tack för igår mina vänner :D Nu sitter jag & tittar på fångarna på fortet och äter skorpor, eller vad det nu heter.. Idag blir det bara en massa mys hemma & tvätta lite kläder på det.. Imorgon har jag sagt till mig själv att jag ska bärja lugga på riktigt, läsa litteratur och plugga på examinationen vi har på fredag.

Såhär såg jag ut igår med Annas snygga klänning :)



Kommentarer
nettskibell

Så jävla flawless fish! <3

2011-01-23 @ 22:53:52
URL: http://nettana.blogg.se/
nettskibell

du är flawless babe!

2011-01-23 @ 22:55:45
URL: http://nettana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0