Ingen kan göra allt, men alla kan göra något

Jag satt och tittade runt på massa bloggar som jag brukar göra. Gick in på en av mina favoriter, Malin Cammerös blogg. Malin kämpar mot ett monster men ändå är hon så stark, hennes vänner & familj är en stor del av hennes liv och jag blir tårögd bara jag går in på bloggen. Hon har besämt sig för att bli av med monstret, och det kommer hon också bli!

Såg på Malins blogg att en tjej vid namn Belinda startat ett projekt, IAAN (Ingen kan gör allt, men alla kan göra något) där hon säljer ett litet armband och 25 kronor går till cancerfonden via Malins fond. Hon hade redan samlat ihop över 10 000 och det är så inspirerande. En tjej på 15 år som läser om en tjej som fått cancer, känner att hon måste hjälpa till och startar ett projekt som blir stort och där pengarna går till något bra!

Nu har jag beställt ett armband för att visa att jag också stöttar Malin :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0