Just a dream

Hej!

Fan vad jag har saknat gymmet, det är mer än tre veckor sedan jag var där.. men idag stack jag dit igen, skööönt! Jag är fortfarande lite förkyld men jag tog det lugnt, gick & joggade i 20 minuter sen körde jag ben i 20 minuter sen blev det Core-pass på det, så lite mer än en timmes träning blev det :)

Nu har jag precis duschat och väntar bara på att chrille ska komma hem så vi kan åka eller gå till hans föräldrar. Jag vill helst gå, det är ju inte alls kallt idag :) Men det är ju en ganska bra bit att gå dit så jag får se vad Chrille tycker. Vi stannar nog där till ikväll & käkar middag, trevligt trevligt. Och över till något annat så måste jag köpa strumpor, det är hål i vart enda par jag har, mög! Så det blir nog stan en runda imorgon (om jag orkar).. måste verkligen städa här hemma, eller i alla fall dammsuga. Aja, nu ska jag inte tråka ut er mer, ha en mysig söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0