Naglar & BodyCombat & nu film

Hej vänner!

Idag har det varit full rulle, var och fixade naglarna och jag blev så nöjd. Angelica var så duktig och väldigt noga, precis som jag gillar. Hon är den enda som filat naglarna exakt som jag vill :) Visar bild sen. Efter att naglarna bivit fixade tog jag bussen till gymmt direkt, där jag körde lite mage med Nettan sedan ett BodyCombat pass med Anna, jag gav nästan allt idag, fan vad det är roligt alltså.

Har ätit och duschat också, ska snart lägga mig i soffan och titta film med älskling, ville bara visa er mina naglar först. Det tar så lång tid att skriva nu, helt ovant att skriva med långa naglar, men jag vänjer mig snabbt hoppas jag. Kan fryst mat bli för gammal? Gjorde köttfärssås och åt inte alls mycket och nu har ju CP-ont i magen, verkligen jätte ont.. köttet kanske var gammalt?

Lägger in lite fler bilder jag hade på min iPhone, varsågoda och godnatt!

När vi hade det lite julfnt här hemma.

Min och Annas fina snögubbe vi gjorde på bilden :)

Lilla Fits.

Lilla Kenza.

Mina naglar, dålig bild eftersom det är med telefonen.

En till :)



Kommentarer
Angelica

jätte snygga naglar :)

2011-01-16 @ 18:07:24
URL: http://stylebyang.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0