Plugg, banken, naglar, BodyCombat...

Godmorgon!

Alldeles strax kommer Anna, Julia och Emma hit. Vi ska sitta och prata lite om den muntliga examiniationen som vi har nu på måndag. Klockan tolv ska jag vara på banken ute vid Berga och jag tror fortfarande inte att jag kommer hitta fastän Chrille förklarat hundra gånger haha, nu vet jag i alla fall var jag ska hoppa av bussen, sen får jag leta mig fram till banken. Jag ska vara kassör för föreningen så jag måste dit och skria över kontot på mig och sedan ska jag få en ny dosa.. Klockan två ska jag sedan vara ute vid Norrehed och bygga mina naglar, ska bli så skönt att äntligen få det gjort, har tjatat så länge om att jag vill göra det :) Efter det blir det nog direkt till gymmet beroende på hur lång tid hon tar på sig, klockan sex börjar passet, och det känns ju inte lönt att gå hem i mellan om det bara är för en kvart eller så, så det får vi se. Visar bild sen på hur naglarna blev. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0