Spinning & Core

Godmorgon!

Idag är det skoldags, en muntlig examination kvart över tre! OMG, jag har smått panik.. Jag vet inte vad jag ska läsa på eftersom jag inte vet vad lärarna kommer ställa för frågor, och när jag väl läser så känns det som att jag redan kan det, men det kan jag inte. Hör jag inte av mig ikväll så gick det nog inte så bra haha.. Men innan all skolstress ska jag ner till gymmet och spinna en halvtimme följt av ett Core-pass, skönt. Närjag tränat ska jag hem och läsa lite allt möjligt, hoppas jag klarar det, hoppas VI klarar det. Måste hinna tvätta en maskin också, får väl kanske se m där är ledigt först men det tror jag.. Nej nu babblar jag för mycket om inget alls, ska packa ner mina träningskläder och äta frukost :)

Om ni ser ett troll på gymmet så är det jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0