16 januari

Hej vänner! Har precis kommit hem från Chrilles föräldrar där vi käkade middag allihopa, Nettan&Kalle och Anna&Sören, mycket trevligt. Nettan den busen hittade en lista till hon ville att ja också skulle göra, så det gör jag, för hennes skull (och alla som är intresserade). Imorgon ska jag och tjejerna ner till gymmet och köra spinning i en halvtimme och sedan en halvtimmes Core-pass, lagom mycket.

Idag var jag också på gymmet, jag joggade/gick i en timme, mycket skönt :)

OM MIG
1. Namn
– Katja
2. Bor – Helsingborg
3. Syskon – Peter, Mariane, Philip, Mike & Emma
4. Ålder – 21
5. Född – 17 Augusti 1989
6. Ögonfärg – Blå
7. Längd - 1.67 cm
8. Vikt - Lagom
9. Sko storlek - 37-39, beror på skorna.
10. Höger eller vänsterhänt - Höger
11. Stjärntecken – Lejon för fan.
12. Hårfärg - Brunt
13. Födelseort - Trelleborg

DAGENS..
1. Låt – Bruno Mars - Grenade
2. Saknad - Familjen
3. Kläder – Leggings, tunika & kofta
4. Smink - Inget smink idag.
5. Underkläder
6. Mat – Ris, kassler & paprikasås
7. Köp – Storhandlade på Oj.. bara mat
8. Göra sen – Sitta vid datorn ett tag, beställa sommarskor och sedan titta på Rush Hour 3.
9. Godis – Inte idag.
10. Pinsammaste - Det har nog inte hänt något pinsamt idag.

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp
– Har aldrig provat så jag vet inte, men det låter inte speciellt roligt.
2. Tycker du om godis – JAA, det är goottt..
3. Hur många gånger i veckan äter du godis – Försöker hålla det till en, Lördag men ibland slinker det ner lite nötter på fredagen ;)
4. Äter du oftast nyttig mat – All mat jag äter är nog inte nyttig men jag är duktigare än jag varit förr. Ofta mycket sallad i alla fall.
5. Är du stark – Absolut, har ni sett mina biceps ;) hahahaha NOT!
6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – Inte en aning, benen kanske.
7. Tycker du att du själv är söt/snygg - Kanske söt men inte snygg.
8. Du ger mycket komplimanger till andra – Nej, måste bättra mig på den biten.
9. Är du nöjd med ditt förnamn – Ja.
10. Du tycker att du själv är smart – Nja, jag är smart när jag vill.
11. Vad är det sämsta hos dig – Så jävla rädd för mörker, vågar inte gå ner i tvättstugan själv.. & ibland är jag för snäll.
12. Vad är det bästa hos dig – Vad tycker ni?
13. Har du bra självförtroende – Nja, det har jag nog inte.
14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Väldigt olika från dag till dag.
15. Du tycker om att vara med killar – Umgås eller? Bara vänner i så fall.
16. Känner du dina grannar – Inte alla.
17. Vad har du för färg på dina underkläder – Rosa
18. Använder du BH varje dag – Ja.
19. Svär du ofta – Ja, alldeles för ofta.
20. Gillar du skolan – Helt okej.
21. Har du någon gång skolkat – OM?! haha ja. Men jag gjorde det inte förrän jag gick i nian, vågade inte innan.
22. Spelar du något instrument – Hell no.
23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i – Handboll, fotboll, boxning, friidrott
24. Har du några tatueringar – Ja, två.
25. Har du några piercningar – Har haft i naveln.
26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – Vet inte..
27. Tycker du om djur – Ja, men inte alla..


BRUKAR DU…
1. Sova – Ja, vem gör inte det?
2. Ta mediciner du inte borde ta - HAHA, nej?
3. Röka – Nej
4. Snusa -Nej
5. Dricka - Ja, pepsi max ;)
6. Skada dig – Nje..
7. Klä dig i svart - Ja, iböand.
8. Hata folk – Hata är ett starkt ord.. men jag brukar tycka mindre bra om istället.
9. Lita på folk – Ja
10. Skada dig med flit - Nej.
11. Drömma mardrömmar – Iband..
12. Gå i skolan - Ja.
13. Gå i kyrkan – Nej
14. Vilja dö - Nej


NÄR…
1. Åt du senast
– En timme sedan, tog en macka.
2. Läste du ut en bok senast – Det måste ha varit till den första kursen vi läste. Kulturnavigering läste jag ut.
3. Köpte du något senast - Idag.
4. Svor du senast - Jag lägger inte själv märke till när jag svär-
5. Sjöng du senast – Vet inte.
6. Klagade du senast – Innan idag, ville inte gå hem från gymmet.
7. Klantade du dig senast – Minns inte.


HAR DU…
1. För många vänner
– Nej
2. Förföljelsemani – Vad fan är det?
3. Någon annan psykisk sjukdom
– Nej.
4. Skadat någon – Nej.
5. Färgat håret - ja.
6. Några piercnings – Har inte denna frågan redan varit lite längre upp? Skit lista!
7. Några tatueringar – FAN, samma fråga igen!
8. Egen dator - Ja.
9. Gjort bort dig rejällt - Haha jaa.

ÄR DU…

1. Snäll
- Ja, för snäll.
2. Snygg - Nje.
3. Söt - Ibland
4. Lång - Normal tror jag, 167.
5. Kort- Lagom.
6. Klantig - Ibland.
7. Tönt – Haha jaa
8. Tjock – Nejdå.
9. Smal – Nej, jag är lagom.
10. Romantisk – Kan vara :)



Kommentarer
Jennie ♥

sv: lördagen var kanon :) sj?

2011-01-16 @ 22:03:41
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0