Vilodag

Hej hopp!

Idag blev det ingen träning för min del, har sjuklig träningsverk sen BodyCombat passet igår. Det var roligt & svettigt! Jag & Anna var på plats och gav gärnet. Så idag fick bli en vilodag, skönt. Anna kom istället över till mig ett tag och tittade på Prison Break, älskar den serien.

Nu sitter  jag hemma hos Chrilles föräldrar och håller på med Nettans blogg, hon behövde lite inspiration till att börja blogga lite igen efter mer än ett års upphåll, hah! Så nu har jag ändrat lite på hennes design, hoppas att hon gillar den :)

Nu ska jag sitta och pilla lite med min design, göra en ny header om jag orkar och kanske hitta en passande bakgrund att ha.

Det blir middag här ikväll, någon köttgryta tror jag & sedan stannar vi nog till ikväll någon gång! Mycket mysigt. Nej, dags att sätta igång så jag hinner göra lite, det tar ändå tid att sitta och pilla med koder och skit. Uppdaterar kanske senare, om något. Puss.


Kommentarer
nettskibell

puss min snygga lilla räka <3

2011-01-06 @ 22:54:14
URL: http://nettana.blogg.se/
nettskibell

puss min snygga lilla räka <3

2011-01-06 @ 22:55:20
URL: http://nettana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0