Åh, snart helg!

Hej vänner!

Chrille är hos Sören med Affe och jag är hemma själv igen.. Tänkte titta på Harry Potter (nästsista filmen) men har inte orkat sätta på den än och det är väl för sent nu, filmen varar ganska länge... Såg nyss att klockan bara är sju, vad fan! Känns som om den är typ tio, jaha! Då hinner jag se filmen i alla fall, frågan är bara om jag har lust?

Jag skippade BodyPumpen idag då jag fick sjukt ont i ryggen typ en timme innan jag skulle gå hem från jobb. Jag har märkt att jag får det när jag gör samma sak hela dagen. Idag gick jag och la balk efter balk och eftersom bordet är lite för högt så böjer jag mig över bordet hela tiden vilket gör att jag får kramp. Usch, det är bättre nu men ville inte göra det värre genom att gå på ett styrkepass. Ska göra lite situps & knäböj här hemma nu, har ändå inget att göra.. Imorgon ska jag till gymmet efter jobb & efter det ska jag hem & bara vara hemma med min älskling, en myskväll med film ser jag fram emot.

Nej, knäböj och situps, lets go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0