American Idol

Åh, jag är helt slut, verkligen helt död i kroppen. Det är ett under att jag orkar knappa på datorn, orkar knappt det heller men något måste jag ju fördriva tiden med. Jag var nere hos familjen idag och hälsade på.Vi möttes i stan och gick där lite, sen blev det en god fika på det. Sen gick vi hem och bara pratade, sedan kom Lina och hämtade sin jacka innan hon körde mig till bussen och sedan skulle hon vidare till jobb. Vid fem åkte jag hem & var hemma vid sju, handlade mat och nu sitter jag här och har precis käkat. Jag lagar mat till Chrille & Sören sen, när dom kommer hem vid typ nio tiden tror jag. Sen middag men så blir det. Nu börjar snart American Idol som jag tänkte kolla på. Imorgon ska jag sova länge sedan tvätta (om jag får någon tvättid, orkar verkligen inte gå ner och se om det är ledigt), städa & bara vara hemma. Är det fint väder kanske jag solar lite på balkongen. Imorgon kommer Jan upp till oss och stannar till Söndag, det blir mys. Oj, vilken kompakt och tråkig text, nu ska jag sluta. Hörs imorgon när jag förhoppningsvis är lite piggare.


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

kommer idol? vilken kanal?:D<3

2011-07-08 @ 01:59:09
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0