Är på jobbet...

Och har så sjukt ont i magen. Jag åt nog lite för många dent igår och det märks idag! Imorse kunde jag knappt stå upp så ont jag hade och illa mår jag också, usch. Denna veckan jobbar jag tre dagar, det tycker jag är lagom faktiskt. Ledig på fredag och då kommer mamma upp till Helsingborg och stannar hela helgen. Chrille ska jobba kväll hela veckan vilket är mycket tråkigt, får ladda ner en massa filmer så jag har att göra. Träna ska jag också göra, men idag blir det en paus. Mina ben har träningsvärk så jag får hoppa gymmet idag. Lika bra. Nu börjar vi snart jobb igen, jag som är så trött... Bara en massa att klaga på idag märker jag så jag slutar nu innn jag kommer på mer.


Kommentarer
Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna ett jättefint läppstift ifrån MAC



http://www.lovemercury.se/?p=3742

2011-07-12 @ 15:07:03
URL: http://www.lovemercury.se/?p=374


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0