fredag

Hej vänner!

Äntligen fredag och helg, sedan har jag dessutom en hel veckas semester framför mig, skööönt! Egentligen ville jag jobba men chefen behövde inte riktigt mig denna veckan så jag får vara ledig, kan bli skönt om det blir liiiiite bättre väder.

Idag när jag kom hem från jobb började jag och älskling att sätta tejp i hela trappen så vi kan börja måla, det ska piffas upp lite så denne helgen fixar vi det. Ska nog måla lite senare ikväll och så fortsätter vi imorgon. Vet inte riktgit vad vi annars ska hitta på med, jag är mega filmsugen så jag hoppas att hjärtat kan tänka sig att se någon film senare, mys. Hoppas ni får en trevlig fredag.

HAHA, snygge-hoppet! Jag saknar Turkiet & värmen & solen & allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0