Idag kommer mamma ♥

Hej!

Idag valde jag att sova lääänge, tio vaknade jag lagom utvilad. Skönt att slippa ställa klockan idag. När jag vaknade började jag med att städa direkt, nu är jag klar och ska bara duscha så att jag också blir ren haha :) Idag kommer mamma hit, ska bli så mysigt. Dels för att det var längesedan hon var här & för att Chrille jobbar hela kvällen & kanske någon timme imorgon. Nu tror jag att hon är framme i Malmö för att ta tåget hit. Jag borde kanske duscha så jag är klar när hon ringer, ska ju ner och möta henne på knutpunkten.

Igår letade jag Chrille efter massa roliga skämt/historier på nätet, vi båda skrattade så vi höll på att kissa på oss. Här bjuder jag på några favoriter vi hittade HAH!

Konen kommer ud til manden i badet:"Hva' faen... står du og onanerer?" Manden svarer som en mand bør: "Du skal edderrøveme ikke blande dig i hvor hurtigt jeg vasker min pik!!"


Hvad er det, som er 30 cm langt oh lugter af kylling? - Bamses penis.



Hvordan får man verdens største marathonløb? - man kører en pølsevogn gennem Somalia.

HAHA, alltså! Det fanns många många mer men vissa är väldigt grova. Vi hade det i alla fall sjukt roligt igårkväll. Nej, dags at duscha så jag hinner hämta mamma




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0