Lördag med Jan på besök

Hej Lördag!

Idag vaknade vi hyfsat tidigt och käkade frukost, när klockan började närma sig tio gick vi ner i stan, satte oss på en bänk och väntade på att naturkompaniet skulle öppna. Jan ville in där och handla nya byxor och det fick han också, gick ganska snabbt också, det är så det ska göras. In och prova, ut och betala. Sedan tog vi båten över till Helsingör för att leta lite efter cykelkläder, började med intersport som knappt hade något och sedan hittade vi en cykelbutik som hade en massa. Både Chrille & Jan fick med sig lite nytt hem. Innan vi åkte hem igen gick vi in till en slaktare och köpte med oss tre stora oxfilébitar till ikväll. Det kommer med andra ord bli en supergod middag. Till detta gör jag lite sallad och potatissallad. Ikväll myser vi med lite ostbågar, choklad och naturgodis. Får passa på när det är lördag, nu har jag varit duktig och ätit bra sen i söndags så idag får jag unna mig lite gott.

Om det blir lika fint väder imorgon som idag så vill jag sola, SOOLA! Ska ut och jogga en runda också, oavsett väder! Vi får väl se hur lång runda det blir, får se hur långt jag orkar. Nu ska jag fixa potatissalladen. Trevlig lördag på er.


Kommentarer
Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om att Modern Family recast:ar baby Lily? :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0