Måste hitta lite bra musik!

Tråkigt väder det är idag! Moln överallt, jag som ville sola idag. Får lite panik över att jag ska jobba imorgon till torsdag, jag vill inte att den lilla färg som jag har kvar ska försvinna. Men men, livet går väl inte ut på att vara brun inte.

Jag vaknade lite i åtta och kunde inte somna om. Har samlat ihop lite tvätt och tänkte ta det idag, lika bra när jag ändå är hemma & vädret är ganska tråkigt idag. Är i och för sig snart klar, vad ska jag då göra? Jag vill ha ny bra musik till min telefon, någon som har något tips på var jag kan hitta en massa? :)

Klockan fem drar jag & Anna till gymmet, har varit där en gång den senaste månaden, bra jobbat. Men nu kör vi igen. Har dock ont i mina ben sen igår när jag joggade, men det ska nog gå bra i alla fall. Nu är det dags för lite frukost. Om jag hittar bra musik så lovar jag att dela med mig. Hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0