Moves like jagger

Godmorgon!

Mår ni bra idag? Jag mår super, det är ju lördag och det är skönt att kunna hitta på precis vad man vill. I och för sig regnar det idag men vafan, vi har ändå tvätt och måla om trappen som ska göras så vi har det inte långtråkigt i alla fall. Just nu sitter jag med föreningens alla papper och försöker få lite koll på allt, eller ja just nu skriver jag ju men jag tog en liten paus. Chrille är iväg och tittar på någon hus som skulle renoveras, när han kommer tillbaka så fortsätter vi att måla i trappen, fint blir det.

Om vi hinner ska vi nog en sväng till både Väla och Ikea sen, Chrill behöver nya skor och på Ikea tänkte jag köpa nya dörrmattor eller något som vi har i trappen, dom vi har nu är helt fransiga och skitfula! Sedan tänkte jag köpa två blommor som vi också kan ha där ute, mysigt ska det bli. Jag hoppas att vi hinner :) Ska inte stressa dock, synd om mitt hjärta som får jobba vidare när det är helg, han är ju inte ledig hela nästa vecka som jag är... Aja, ikväll får vi se vad som händer, har inte riktigt bestämt oss för vad vi vill hitta på med. Nu ska jag i alla fall lägga i ordning alla papper och skit, vi hörs kanske senare. PUSS!

Maroon 5 feat Christina Aguilera - Moves like jagger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0