Ny vecka

Hej vänner!

Har precis käkat en skål nudlar, var inte så hungrig idag så det fick bli det, snabbt & enkelt. Jag & Anna var på BodyCombat idag, svettigt och jobbigt precis som det ska vara. Idag var det en tjej som hade det, tror hon tränar Combat på något annat center men idag var hon här, hon var helt okej faktiskt fast jag gillar killen som vi brukar ha. Efter uppvärmningen är man genomsvettig ju..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, det behövs haha jag stinker. Efter det ska jag nog nörda mig lite och spela Donkey Kong :) Antingen det eller så ska jag rita lite, får se vad jag känner för. Jag vet dock inte vad jag ska rita i så fall.

Fick reda på att Peter kommer hit på torsdag för att vara här ett tag & för att säga hejdå, han åker till Holland (tror jag) och pluggar i ett halvår. Festivalen drar ju igång på torsdag så vi kommer nog bara gå lite i stan och titta rundor, äta något och kanske sätta oss någonstans. Både jag & Chrille jobbar på fredag så det blir inte en sen kväll. Jay Smith spelar ju också då, men först klockan tio :/ Det lär bli för sent.. Tråkigt.

Aja, duschen kallar.. Hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0