Piss-tisdag

Alltså! Jag får speeeeeeeeel. Ni vet såna jävla små flugor som alltid ska susa omkring framför ögonen på en? Ja ni vet för alla hatar dom. Nu har en flugfan jagat mig här hemma, jag till och med bytade plats i soffan för att han kanske ville surra runt där jag satt. Men nej, han följer efter. Alldeles nyss hann kan döda fanskapet och 5 sekunder senare dyker en annan jävel upp och börjar susa okring mellan datorskärmen och mina ögon! Aaarh, haha alltså. Kommer det en till sätter jag mig inne på toaletten.

Denna dagen har inte varit bra någonstans. Började som sagt med att må piss hela morgonen fram till typ ett. På jobb fick jag avlsuta dagen med att dammsuga & jag skojar inte om det är den tyngsta dammsugaren någonsin, jag får kramp i hela kroppen av att bara hålla den, sen kan man bara gå baklänges med den, handikappade skit! Chrille jobbar ikväll så jag är ensam, har råkat smaka på en av Chrilles negerbollar som jag köpte till honom, FAN! Varför skulle jag pressa in en sån i skallen? Nej, nu ska jag ladda ner en film för den jag tänkte se ville inte funka "filformatet stöds ej", NEHÄ, men stick då!


Kommentarer
Sara

En sådan äckelfluga har jag omkring mig just nu!!

2011-07-12 @ 20:11:22
URL: http://aamaziing.blogg.se/
anna

tror du flugorna slutar komma om du sätter dig inne på toaletten? :P det tror inte jag! haha

2011-07-13 @ 12:36:53
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0