Baaaaaaah!

Alltså jag dör nästan! Gå in på Nettans blogg och läs den fina översättningen som google translate fixade åt henne, my god! hahaha liiden sleeeden buck per head HAHA!

Aja, jag sitter och skriver tenta nu igen. Kunde inte sova och gick upp vid sjutiden och har suttit sen dess. & gissa hur mycket jag fått ner... TVÅ hela fucking sidor, det är fan inte illa.. My god, det kommer för fan ta hela mitt liv att skriva denna tentan om tempot ska fortsätta vara såhär söligt. Ville bara in här och skriva något annat än om barn och deras språk-inlärning-literacy-läsmetoder-NÅGOT! Usch, jag orkar inte mer men jag har bestämt mig för att jag ska skriva till två i alla fall. Jag har bokat ett BodyPump-pass klockan tre, får se om jag går på det. Men ska jag det så slutar jag skriva klockan två. JAAAA, vafan ni fattar. Skitsamma, nu ska jag fortsätta. Ursäkta mitt skumma inlägg.


Kommentarer
netskibell

hahahahahhahahahahahahahaha jækla google translate =)

Du e duktig som pluggar så flitigt!

puss <3

2011-06-01 @ 15:46:10
URL: http://netskibell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0