Fullt upp.

Hej hopp!

Idag har jag varit på jobb, har varit sjukt trött idag också, fick dessutom ont i ryggen idag. Ingen bra dag med andra ord. Slutade klockan tre och fick veta (nästan säkert) att jag får jobba dom veckorna jag ville i sommar, superduper! När jag kom hem stack jag ner en snabbis till Oj och handlade lite shampoo och sånt som vi behöver ha med på semestern. Jag har bara mina feta flaskor hemma och dom orkar jag inte dra med till Turkiet.

Efter ett tag kom hjärtat hem och kort därefter kom Sören, idag blev det hemmalagade hamburgare till middag. Gott & onyttigt. Har jag börjat vara onyttig så finns det inget stopp, vilket inte är bra men vafan. Jag tjuvstartade semester med en vecka ;) haha.

Jag var även på forex en snabbis innan, fick veta att vi var tvunga att beställa pengarna, lira (heter dom sÅ), som vi ska ha med oss till Turkie. Dom hade inte dem "i butik" så imorgon skulle de komma. Så imorgon blir det jobb 11-16, förhoppningsvis hinner jag tvätta lite på morgonen så jag slipper ta allt på kvällen. Så efter jobb ska jag ner och växla pengar, hem och kanske tvätta lite till, börja packa, städa undan här hemma så det itne ser ut som tredje världskriget när vi kommer hem. Det blir med andra ord fullt upp imorgon! Hoppas dagen går snabbt för nu längtar jag såååå efter sol&värme&Turkiet!



Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

härligt med semester :D

2011-06-10 @ 08:23:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0