GODNATT!

Gokväll!

Idag skippade jag träningen, jag har ju en sjuk träningsvärk efter att jag joggade i söndags + att jag mår lite halvkonstigt, från och till, sen jag fick vätskebrist. Är det normalt? Aja, imorgon ska jag jobba 8 - 15 eller 15:30, beror på hur mycket vi har att göra och hur länge jag känner för att jobba. Har bokat BodyCombat-passet imorgon så får se om jag går på det, går bara om träningsvärken är borta.

Idag kom Sören och Affe förbi på lite mat, det blir spaghetti och köttfärssås, längesedan vi åt det och det var väl helt okej. Är nog lite trött på det trots att jag inte trodde att jag var det. Imorgon tänkte jag laga lite kycklingwok :) Det gillar jag i alla fall. Chrille sitter och tittar på film och mina ögon går i kors, varmt är här också. Jag går nog och lägger mig snart, ska ju upp lite över fem imorgon. GÄSP!

Förresten, är det någon som läser BB-deltagarnas bloggar? Jag gör, tycker det är roligt att läsa om vad de hittar på med nu efter att programmet är slut. Visste ni att Katerina spelat in en singel som kommer ut i veckan? Haha, hon låter ganska likt Britney, bebis-pip-röst. Aja, hoppas att Sara skaffar en blogg eller om hon kanske redan har en, hade varit roligt att se hur det går för henne och Martin :) Haha BB-nörden eller vadå? Aja, nu ska jag sova. Godnat.


Katerina Kazelis - Make you one of mine (litet smakprov bara)



Kommentarer
anna

synd bara att hon inte sjunger så på riktigt. äckliga äckliga.

2011-06-08 @ 10:52:03
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0