I spit on your grave

Åh, mina ögon går i kors, haha jag är så himla trött.

Idag åkte vi över till Helsingör för att möte upp Nettan när hon slutat jobba, gick en liten runda där sen åkte vi hem igen. Vi åkte hem till oss och bestämde oss för att köpa lite snask som vi kunde ha till filmen. Vi tänkte först se någon film, thriller tror jag det var men sen fick vi för oss att vi skulle se på "I spit on your grave". Den var verkligen hemsk tyckte jag men absolut inte så hemsk att den inte går att se, "The last house on the left" är mycket värre tycker jag, hemska människor.

Men i alla fall, har ni inte sett filmen så tycker jag att den är sevärd. Även om den inte är verklighetsbaserad så händer detta i vår sjuka värld. Ännu ett skäl till varför jag ALDRIG går ensam när det är mörkt, I hate it! Aja, nu ska jag gå och lägga mig, det har varit en väldigt bra dag idag :) Förutom att jag mår konstigt i kroppen, höll på att tuppa av på båten också.. men efter lite cola & frisk luft var jag på G igen & att jag har bränt mitt arsle så jävla mycket att jag inte kan sitta, inte ens på toan utan att det bräns. Slutklagat för idag, nu ska jag lägga mig.

Imorgon ska jag tvätta lite, en runda till gymmet och styrketräna och ut och gå en promenad tror jag. Får se hur det blir med gymmet, vågar mig inte på ett svettigt pass eftersom kroppen mår som den mår, men lite styrketräning ska jag nog klara. Imorgon ska vi även till svärisarna, det ska bli mys, lägesedan vi träffade dem nu. Färdigbabblat nu, godnatt.

Tortyr!



Kommentarer
nettskibell

hemsk film det där.. man kände sig lite illa till mods när jag gick från bussen igår.. hahaha tack för igår miss! det var mysigt!

2011-06-04 @ 10:31:43
URL: http://netskibell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0