Lite Turkiet

Hej vänner!

Jag orkade aldrig lägga upp bilder igår, jag la upp en massa på facebook istället, så ni som vill se bilder kan gå in där och titta. Veckan i Turkiet var helt underbar och jag kommer helt klart att åka tillbaka till Turkiet snart. Jag saknar både solen & värmen och alla supertrevliga människor.

Idag ska jag åka ner till Trelleborg och hälsa på mamma och syster, det var ett tag sedan sist. Synd bara att det ÖSER ner, jävla skitland. Alltid regn, och regnar det inte så är det sol med en massa moln, piss! Det ser verkligen ut som en kran där ute och vet ni vad det värsta är? Att jag måste ha sandaler på mig eftersom tatueringen gör en aning ont fortfarande. Japp, jag tatuerade mig nere i Turkiet, min tredje. Är supernöjd med den, bild kommer sen.

Aja, nu sa jag äta frukost och sedan röra mig mot stan..

 

Det går så segt att ladda upp bilder men här är några få av alla hundratals bilder vi har. Åh, jag saknar det!



Kommentarer
Lovisa Karlsson

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer. =P Hoppas du har en bra vardag =)

2011-06-29 @ 03:36:25
URL: http://jade.se/paketresor


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0