Myskväll med dom bästa!

Godmorgon vänner!

Jag vaknade för en liten stund sedan så det var bara att gå upp.. jag vill sova längre men jag kan inte. Aja, idag är det struntsamma. Det ska bli fint väder och det ser jag fram emot. Idag ska jag träffa min fina Lina som kommer till stan, vi åker nog till stranden och solar :) Ikväll ska jag tvätta var det tänkt men jag hoppas att jag kan byta tid, jag vill träna så jag vill försöka hinna med det. Får se hur mycket klockan blir när vi ligger på stranden :)

Nu tänkte jag läsa igenom tentan en sista gång sedan skickar jag in den, äntligen.

Igår lagade jag fläsfilégryta med paprika & curry, det verkade som att alla tyckte det var gott så då var jag nöjd :) Vi kollade på filmen The hit list som jag faktiskt tyckte var helt okej, sedan ville vi väl egentligen se en film till men med sex personer i ett rum där vi inte kunde hitta EN film som alla ville se så struntade vi i det.

Nu: tentan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0