Promenad

Gokväll!

Idag efter jobbet åkte jag hem direkt och lagade mat till hjärtat mitt, själv var jag inte sugen på fläskfilegryta så jag gjorde chickenbits till mig med sallad, mm så gott. Träningen fick vänta till imorgon, hade sjuk mensvärk, har aldrig haft det förr. Eller jo, en gång när vi var i Trelleborg sist men inte annars, varför får jag det nu? Det gör ju sinnessjukt ont. Imorgon har jag bokat ett BodyPump-pass, kommer bli jobbigt men skönt.

Efter maten promenerade vi ner till gröningen för att träffa Sören, Nettan och Affe, vi satt i gräset ett tag och sedan gick vi vidare mot friabad och satte oss där, efter ett tag gick vi hemåt igen, en mysig kväll. Nu är vi hemma och älskling har somnat, jag sitter här och chillar, börjar bli trött.. Skönt att det är torsdag imorgon, snart fredag. Jag behöver sova känner jag, är så trött hela tiden. Nej, ta tag i disken ska jag göra nu, PUSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0