Sveriges nationaldag

Godmorgon!

Har varit vaken ett tag & städat undan här hemma medan hjärtat stack ut och cyklade en runda. Ännu en ledig dag, känns konstigt att ha varit hemma så många dagar samtidigt som hjärtat varit hemma, men det har varit skönt.

Igår åkte jag och hjärtat med svärisarna ut till Mölle och tog en dricka nere i hamnen, så fint och så varmt var det. Efter vi varit där ett tag åkte vi hem till dom och käkade middag. Innan BB-finalen åkte vi hem igen för att titta på det här hemma. Sedan gick jag och la mig, var helt slut igår.

Idag har jag en träningsvärk som heter DUGA, jag har så sjukt ont. Efter att jag joggade i 59 minuter utan stopp igår och glömde att stretcha så får jag skylla mig själv för hur ont jag har idag. Mina knä har jag nog överansträngt och min höft ska vi ju inte prata om, jag går som en gammal kärring.


Idag vet jag inte vad som händer, mina ben är fortfarande brända så mycket solande blir det nog inte, tyvärr. Men det spelar inte så stor roll eftersom vi snart åker till Turkiet, jag läääängtar!

Mitt förra rekord var 37 minuter, nu klarade jag en timme. Lite nöjd ändå.

Igår när vi var i Mölle :) Mys.





Kommentarer
amandasirenlid

Har du en iphone 3g , iphone 3gs eller iphone 4 ?

ha en bra dag!

Kram

2011-06-06 @ 21:11:05
URL: http://amandayes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0