Vad ska jag göra imorgon då?

Hej vänner!

Vi åkte en runda till Kalles föräldrars hus där lite folk var samlade för lite grillat, en supermysig måndag med andra ord. Vid halv nio åkte vi hem igen och Sören kom förbi en runda :) Imorgon är jag ledig (igen), ska ringa chefen och fråga om jag kan jobba onsdag och torsdag, hoppas det för jag dör av att vara hemma.. Om det inte regnar imorgon vill jag sola lite, nu har min bränna lagt sig lite så nu kan jag sola framsidan lite.

Just nu sitter jag och hjärtat och kollar lite tv samtidigt som vi väntar på att det ska bli åska, det är kolsvart ute så det kommer nog vilken minut som helst. Hoppas det blir dunder och brak, det är mys när man är hemma. Ska kolla vidare på tv ett tag till. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0