32 minuter

Hej!

Idag är jag på lite bättre humör än igår men jag är inte jätteglad precis. Jag har aldrig märkt innan att jag blir extra sur i samband med mensen men nu är det bevisat! Jag vill inget och allt är tråkigt, sur är jag också. Idag är det som sagt lite bättre, tur för stackars chrille som får bo med ett monster.

Kvart över tio stack jag ner på gymmet, sprang 32 minuter på bandet utan stopp, mitt nya rekord.. jag kunde ha fortsatt men eftersom jag fick kramp i min vad för någon natt sedan så fick jag kramp nu när jag sprang, haha fick nästa panik. Efter det körde jag ben och mage på gymmet tills klockan var halv tolv. Nu är jag hemma och har duschat, Chrille är iväg och spelar badminton.. Idag ska jag och Chrille ha en myssöndag. Kanske åka ut till Väla och kika lite, kanske bio sen eller så blir det en film här hemma & ikväll ska vi självklart titta på BB!

Imorgon är det tänkt att jag ska jobba, skönt med lite lediga dagar från skolan så jag kan hinna jobba lite också. Jag får dock inte glömma att vi snart har en tenta som jag måste plugga till, jag får panik över att jag inte har panik över att jag inte pluggar! Jag måste känna pressen och den kommer väl, men jag önskar att den kunde komma nu. Nu ska jag föna håret så jag är redo att hämta Chrille när han ringer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0