inte min dag idag..

Hejhopp!

Sitter och tittar på lite tv med Chrille, Sören & Affe. Jag vill titta på Saw 7 men ingen annan vill se den, tråkisar! Får väl se den när jag är ensam eftersom jag tjatat i evigheter nu.. Idag var jag och Anna på Box-passet och Annas finger fick cp-ryck haha, darrade som aldrig förr! Mina armar är ganska döda idag men det är skönt. Imorgon får vi se avd jag ska köra på gymmet, om jag ens går dit. Känner mig inte supersugen just nu i alla fall.. Jag har varit på ganska tråkigt humör idag, inte lust med något alls. Helst av allt hade jag bara velat lägga mig i sängen och sova tills imorgon, tror det är mensen som spökar, mitt humör brukar inte vara det bästa runt de röda tiderna. Aja, hoppas det är bättre imorgon. Nu ska jag.. äh jag vet inte, sova kanske... godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0