Jag ska aldrig "bara vila en stund"

Hej!

Vafan, idag skulle jag verkligen sätta fart med plugget och hur fan gick det med det. Imorse var jag på mentorsmöte halv nio till typ halv elva, åkte hem och slappade lite för att sedan plugga. Skulle sticka över till Anna men kom på att jag skulle se om det fanns en tvättid så jag kunde tvätta en maskin bara, det ar upptaget så jag gick upp igen för att vila tills den maskinen var klar. Jag somnade istället och vaknade av att Anna skickar sms. Nu är klockan fyra och jag har inte alls pluggat idag, herregud! Tentan är på måndag och jag tror nog att det är dags för mig att sätta fart. Nu tänkte jag titta på tentafrågorna igen och bara svara på dom för mig själv och se om jag kan..

Ikväll ska jag & Älskling hem till Nettan&Kalle på middag, det var längesedan så det ska bl så mysigt. Klockan sju ska vi vara där så jag ska vara så effektiv som möjligt nu och plugga, JA, jag ska plugga! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0