Lyxshake

Hej vänner!

Idag sov jag verkligen ut, vaknade flera gånger med lyckades somna om så klockan tio gick jag upp :) Började städa och ha mig för att sedan spela Badminton vid tolv tiden. Första timmen var okej sen tröttnade jag så sjuuuukt mycket, det är trots allt ingen sprot för mig, en timmer är okej, två timmar är så mycket för mycket. Nu har jag precis duschat och ska snart ner för att ta bussen till chrilles föräldrar, det blir middag där ikväll. Ska ringa mamma sen också, har inte pratat med henne  på länge känner jag.. Tur att vi ska dit och två veckor :)

Idag ska jag plugga lite hade jag tänkt, tar med mig min bok och lite papper till Ättekulla så jag kan sitta där och plugga ett tag.. tråkigt men måste göras, tentan börjar verkligen närma sig nu. Aja, nog om det.. ÅH, igår testade jag Max lyxshake och gud vad god den var, jag blev så mätt på den att det inte blev någon kvällsmat för min del, åt en glass och lite polly istället :) Nej, nu ska jag packa mina saker innan vi ska gå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0